söndag 31 oktober 2010

Lite bilder från helgen...



Vi har tagit det väldigt lugnt sedan vi kom hem i fredags men även hittat på lite roligt för att få tiden att gå. Igår mötte vi upp Petri & Jessie i Värnamo, gick på stan en sväng och sen var vi och åt sushi på det ganska nyöppnade stället, jag säger bara mums! Det sa Mattias och de andra också :) Mattias och Petri som inte äter sushi åt kycklingspett och jordnötssås och det var mer än godkänt. På kvällen var vi hos Rainer & Tintin, Tintin fyllde 25 år för ett tag sedan och igår hade hon fest med maskerad. En del var utklädda och en del inte men alla var så fina :)
Idag har damerna här i huset bara latat sig, Mattias däremot har vart flitig och bytt till vinterdäck på våra bilar samt mina föräldrars. Nog bäst det, det verkar bli kallt i veckan som kommer. I eftermiddag var vi hos mina föräldrar på fika och resten av kvällen blir det nog inte mycket mer ansträngning än mat och film.
Jag känner mer och mer att det är precis lagom att vara hemma en vecka från äggplockning som de rekommenderar, både mentalt och fysiskt. Det värker fortfarande en del kring äggstockarna och man måste hinna landa lite tillsammans innan man tar itu med det vanliga livet på alla sätt.
Vi är så tacksamma för att vi har alla er därute, återigen tack för alla fina tankar, kramar, kommentarer, sms och samtal :)


Så här läckra var vi i våra kläder innan återinförandet av embryot

En lättad Mattias efter ET (embryo transfer)

Födelsedagsbarnet i egen hög person, alias Snövit

"Döden" och de andra grabbarna höll sig i köket

3 kommentarer:

Selma sa...

Har hört allt från Malin, lycka till Maria! Det som borde ske kommer att ske. Ni har gjort jobbet nu, nu är det bara att ha tillit. Stora kramar Selma

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Hej
ser att vi ligger rätt lika till, jag vet kanppt varken ut eller in. vågar jag gå i trappan, hur tungt kan jag lyfta (var går gränen) vågra jag rn gå och kissa eller "trillar lilla gloria" ut då? man kan ju bli knäpp för mindre, så nu glömmer vi det.

gulligt med maskerad. det var vi på i helgen.

kram ninna

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Hej igen, du har något att hämta på min blogg!

kram ninna