fredag 8 oktober 2010

Tupperware


Nu har jag bestämt mig, jag ska bli tupperwarekonsulent. Har väl funderat ungefär ett halvår och nu kändes det helt rätt. Jag var på introduktion igår hos min teamledare i Skillingaryd och fick en hel väska med grejer som jag kan visa nu i början, sen får man ju fylla på med grejer framåt. Jag känner mig riktigt laddad inför det här och det ska verkligen bli roligt! Jag känner också att det inte blir svårt att prata om produkterna eftersom jag själv tycker att de är jättebra.
Så nu mina kära vänner och bekanta är det bara att leta upp ett datum framöver där du kan hjälpa mig genom att vara värdinna för en visning. Värdinnan får alltid ett par fina och praktiska tupperwareprylar som tack för hjälpen. Aktuella värdinneerbjudanden finns på Tupperwares hemsida. Jag var själv värdinna för några veckor sedan och fick då en vispskål på 7,5 liter, en shaker som man också kan skaka grädde i samt en s.k "Herb Chopper" som finhackar lök på bara några sekunder, helt underbar att ha i köket :)

3 kommentarer:

Frida sa...

Då får jag allt boka in ett tuppeware party framåt! :D va roligt! ska hålla tummarna att de går toppen!
Kram

Anki J. sa...

Lycka till!
Kram

Malin's Hus sa...

Jag kan oxå ha ett party!