måndag 18 oktober 2010

Så där ja..!


Första gången är nog alltid svårast men jag får nog ändå ge mig själv godkänt i betyg för kvällens tupperwaredemo. Det var lite nervöst och jag glömde bort en hel del att säga men det kändes skönt och tryggt att vara bland vänner man känner första gången :) Värdinnorna var strålande och positiva! Kvällens storsäljare blev cheesmart (bilden ovan), hela 5 stycken blev sålda i olika storlekar, jätteroligt tycker såklart jag eftersom vi har en i vår egen kyl :)
I veckan som kommer har jag också en demo, ska bli jätteroligt!

1 kommentar:

Frida sa...

Va kul! jag var på ett igår i Värnamo hos en jobbarkompis.

Det är övning som ger färdighet, alla är nybörjare i början och kan inte allt utantill, så bara kämpa på

Får ha ett sen hemma framåt våren. För alla verkar ha varit på party nu när man pratat om att ha.

Kram