onsdag 20 oktober 2010

VUL


Eller vaginalt ultraljud som det egentligen heter var jag på i morse, nu har jag tagit sprutor som har stimulerat mina äggstockar i 6 dagar. Äggblåsorna ska vara ca 20mm när de är redo att plockas ut och idag var de redan runt 11, jag hade redan 10 stycken som var i samma storlek. Slemhinnan var 9mm tjock så sammantaget sett så kan man säga att det ser mycket bättre ut än sist, då gick allt jättelångsamt! På måndag är det dags för nästa VUL och förhoppningsvis blir det äggplockning i mitten/slutet av nästa vecka. Fortsätt hålla tummar och tår ;-)
Ikväll har jag haft en tupperwaredemo hos Mattias farbrors sambo Ann, kändes lite mer avslappnat idag, antar att det blir lättare o lättare.
Nu ska jag och våra små håriga kika lite på tv, Mattias har redan åkt till jobbet. Han hade så ont i ryggen ikväll stackarn, hoppas det hjälper med tigerbalsamet jag smörjde på innan :)

7 kommentarer:

Lilla jag! sa...

Håller hårt!
Kram!

Linnéa sa...

Wee!!
Att jag håller tummarna!! Hoppas, hoppas, hoppas med er!! KRAM!!!

Lotta H sa...

Klart vi håller tummarna, så hårt vi kan! :-)

Längtan sa...

Håller tummarna så hårt så de nästan blir blå!

Elin sa...

Jag hoppas verkligen att detta går bra! Jag håller tummarna och önskar lycka till! Stor kram

Malin's Hus sa...

Jag håller oxå ALLLLA mina tummar och tår!!!!!
btw, sorry att jag inte ring om tupperware...ska ta tag i det så ringer jag snart ;)

PUSS

Anki J. sa...

Här är en som oxå naturligtvis håller tummarna för er, hårt!!! Hoppas, hoppas så att allt går bra denna gången!
Kram