torsdag 28 oktober 2010

Lilla ET...


...vi är så redo för dig. Vi vet till och med vad du ska heta om du blir en liten person, det blir såklart Maja eller Love, det har ju varit bestämt sedan länge. Vi vet hur vi skulle dela föräldraledigheten och vi är överens om vid vilken ålder du skulle få börja använda mobiltelefon. Vi är så redo för dig och längtar så efter att du imorgon förhoppningsvis ska boa in dig ordentligt i min livmoder, jag har försökt göra så gott jag kan för att göra det till en bra och mysig plats för dig hoppas jag :)
Ungefär 30% chans är det att du lilla embryo blir en bebis. Vi kanske får ge det några försök till men det är det så värt. Nu finns det hopp i alla fall och det är vi tacksamma för!
Ses imorgon i Linköping :-D

6 kommentarer:

Elin sa...

Å vad fint skrivet Maria! Jag ska återigen tänka på er imorgon! Jag tänker på er mest hela tiden nu och håller tummarna! Stor kram

Anki J. sa...

Å hoppas o hoppas så...
Kram på Er

Michaela sa...

Ska tänka på er idag! Lycka till!

Längtan sa...

Lycka till idag!!

Lotta H sa...

Har tänkt på er hela dagen! Hoppas det går bra! Det är eran tur nu!

Malin's Hus sa...

Allt lycka till er! puss