måndag 11 oktober 2010

Kalaslördag



I lördags styrde vi mot Herrljunga i Västergötland för att fira min kära faster som fyllt 60 år! Vi hade sån tur med vädret och det var så mysigt att få umgås med alla hela dagen. Det var middag först hos faster och hennes man och på kvällen åkte vi till min kusin med familj på kvällsmat. Hungriga behövde vi då verkligen inte vara, så mycket god mat vi fick!
Igår var jag i Växjö på Tupperwareutbildning, fick många bra tips och känner att jag har lite mer kött på benen nu inför min premiär som konsulent på söndag :)
I veckan som kommer är det annars inte så mycket planerat förutom jobb och hemmafix, ska försöka röja ur det ena sovrummet på övervåningen och göra det till lite "tupperwarerrum" för förvaring av prylar och kataloger bland annat, det går inte att ha allt liggandes överallt....

När det finns barn i närheten samlas folk plötsligt på golvet :)

Promenad mellan måltiderna

Måste ju bara visa presenten från oss som vi snickrade ihop tillsammans och sen fyllde med minicupcakes :)

1 kommentar:

kikki sa...

Hej!

Bordet köpte vi hos ekeby möbelaffär det heter Hippie, jätte nöjda med det!