fredag 5 november 2010

Award


Tack snälla villblimammanu för den fina awarden :-)

Lägger en en av mina favoritbilder, på våra favorittjejer såklart! Många gånger är det nog på grund av dem som vi orkar, de drar med oss ut i skogen i de flesta väder, de pysslar om oss och känner så väl när man inte är på topp. Godingar, vad skulle vi göra utan er? Bilden är från juni-09, Leia är lite drygt ett år och Lady är 10 veckor.

Veckan har annars seeeeegat sig fram. En vecka sedan idag som lilla ET planterades i min livmoder. Jag mår ungefär som innan, ingen mens än vilket är superskönt. Känner inga graviditetssymtom heller å andra sidan, men det är nog för tidigt om nu lilla ET har bestämt sig för att stanna. Försöker få tankarna på annat håll och inte leta symtom men det är inte alltid så lätt. Skönt var det att bärja jobba igen i alla fall, livet där är ju som det brukar vara och det är väldigt skönt!!
I helgen blir det full rulle, vi har ju blivit gudföräldrar till lille Kelvin och han ska döpas imorgon. Ieftermiddag/kväll ska vi därför åka till kapellet och kolla lite inför morgondagen. Senare blir det nog lite god mat och idol tillsammans :-)
Imorgon är ju då som sagt var dopet, både jag och Mattias ska medverka, jag ska spela på cellon och Mattias ska läsa en bön. Efter dopet åker vi till Linköping, där är det avslutningfest och prisutdelning för årets racing. Vi ska sova där uppe också, skönt att slippa köra hem på natten. På söndag ska vi fira min kära lillasyster Evelina som fyller 20 år i november, inte klokt att hon är så stor redan!
Ha en skön helg allihopa, tack för att ni finns!!

2 kommentarer:

Lila sa...

Hej på dig, hittade din blogg via en annan. Vi har väldigt Loka intressen så hit kommer jag gärna fler gånger. Kram Lila

Malin's Hus sa...

hej svejs! Jisses är hon 20 år, hon som alltid ar så liten innan ;) Fast det e klart, vi har ju oxå vuxit en del o tur e väl det.

Hopas allt går väl och att lille ET får stanna ;)

KRAAAAAM