söndag 28 november 2010

1 advent





Ibland går tiden lite väl fort, vart tog oktober och november vägen? På onsdag är det redan 1 december och överallt lyser nu ljusstakar i fönstrena. Det är dags att börja tänka på julklappar på allvar och vi har bara inhandlat två...
En skön helg har vi haft, i fredags var vi hos Jessie & Petri på fredagsmys, igår storstädade vi köket och på kvällen lagade Mattias jättegod mat. Idag grejar vi lite hemma på förmiddagen, sen ska vi till mina föräldrar på middag och sen gå en sväng på julskyltningen. Ikväll har jag Tupperwareparty hos Marie här i Gnosjö. Ser fram emot dagen :)
Jag fick veta nu i veckan att jag får semester natten till juldagen så jag jobbar bara natten till annandagen på julhelgen, helt underbart! Tänk avd en ledig natt den helgen gör mycket...




2 kommentarer:

Malin sa...

Kikar in och säger hej.
Jättefint adventsmys!

Lisa sa...

Tack! Din blogg är ocksåsupermysig! jättefina adventsljus:)
Det är verkligen suuuperkul att renovera men som sagt det tar tid och är en hel del jobb...
kramaR!