söndag 14 november 2010

Fröken avslappnad


Så här hade Leia aldrig legat för ett halvår sedan. Något har hänt sista månaderna, helt plötsligt kunde hon lägga sig i soffan eller bädden på rygg och visa klart och tydligt att hon ville bli kliad på magen. Så gjorde hon aldrig innan, försökte man lägga henne lite på sidan och klia henne på magen så satte hon sig genast upp eller la sig på mage och sedan fick man en massa pussar :)
Kanske har det med åldern att göra? Hon är ju himla skön vår stora-lilla tjej!

En annan hund här hemma som sedan dag 1 har varit totalt avslappnad.... hon tar gärna mer gos än vad hon ger...

Idag när vi vaknade efter att ha jobbat natt resp. haft en trevlig kväll hos goa vänner till inatt firade vi min kära pappa och farfar med middag på vita huset i Gnosjö. Mycket god mat var det där, färsbiffar med potatis, grönsaker och kantarellsås, mums! Om en liten stund ska vi till Mattias pappa och fira honom. Tänk vad underbart det vore att få fira en pappa i det här huset nästa år. Hoppet finns, ca 2 månader tills nästa försök är i full gång.....!

Hemlagad fudge och lotter blev årets farsdags-present.

6 kommentarer:

Linnéa sa...

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Vi hoppas att vi båda får fira våra "pappor" nästa år!! :)
KRAMEN!

Jenny sa...

Haha nä man vet ju inte, men jag hoppas jag inte blir väldigt överdriven iallafall, så jag tjatar ut alla:) Kram

Längtan sa...

Vilka underbara hundar ni verkar ha. Är inte någon "hundmänniska" egentligen, men era hundar är ju bara för söta...

Du + jag och framtiden sa...

Tack för hälsningen!! =)

Lilla jag! sa...

Tack för allt stöd, det värmer så.
Vilka otroligt gosiga hundar du har :)
Kram!

Sara sa...

Tack för tummarna, jag behöver dem!

Och gud vad god fudgen ser ut, blir sjukt sugen.. :)

Kramar