tisdag 20 april 2010

Om...

...gårdagen var hemsk så var idag ännu värre. Doktorn ringde från Linköping för en stund sen. Inga ägg hade befruktats. Det betyder att alla dessa veckor med olika hormonbehandlingar var utan resultat. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vi är så otroligt ledsna, finns inte riktigt ord tyvärr. Imorgon ringer de från Linköping igen och går igenom lite mer vad som gick fel, hoppas vi får några svar... Vi som mådde så bra nu, var så redo. Varför är livet så orättvist? Vi har i alla fall bestämt oss för att göra ett nytt försök med IVF, men inte förrän efter sommaren. Vi måste samla nya krafter nu tillsammans. "Jag orkar om du orkar" sa Mattias innan och jag orkar eftersom jag har honom!

10 kommentarer:

Jenny L sa...

Usch å fyy! Lider med er!
Kram

Kikki sa...

Tänker på er! Så tråkigt!

Theos sa...

Jag gråter med er, ni finns i mina böner och jag ber för att ni åter ska finna kraften och att det ska finnas nytt hopp... Stora Kramar

Malin sa...

KRAM KRAM KRAAAAAAAAAAAAAAAM

Frida sa...

Åh men NEJ :( tänker på er!!! Vet inte vad jag ska säga. Förstår att ni är ledsna... KRAMAR I MÄNGDER TILL ER BÅDA!!!

Anki J. sa...

Usch vad jag lider med er! Först allt detta jobbiga som ni varit med om innan eller du framför allt (tänker på sprutorna o sedan ägg-ut-tagen) o så ska ni sedan få ett sådant tråkigt besked :(
Många kramar till er båda

Anki J. sa...

Usch, så ledsen jag blir! Hur mycket ska ni få utstå igentligen?
Många kramar

Lotta H sa...

Nej vad hemskt, så orättvist! Ni förtjänade verkligen att lyckas nu! Är så ledsen för er skull, men ge inte upp! Tänker på er. Kram!

Anonym sa...

Neeej usch va ledsamt för er:-(.
Men ge inte upp,du kommer bli mamma i framtiden:-)))

Ea sa...

En stor kram från mig och Markus!