torsdag 15 april 2010

Hur många löv finns det?




Tycker ändå vi har jobbat på ganska bra i trädgården sista dagarna men löven tycks aldrig ta slut. Blir väl så eftersom vi inte kunde räfsa något i höstas pga att vi precis sått gräs då. Några som inte har något emot att vara ute i trädgården och busa medan man jobbar är Leia och Lady, de bara njuter och har det gott! Annars ser det ut som på bilderna ovan här nu i eftermiddag, de slöar och jag ska tvätta kläder och baka foccacia tänkte jag, skönt att få lite gjort! Igår var jag, Frida, Petra och en tjej till på Mary Kay-visning i Brännehylte, vi fick prova lite spaprodukter och nu är man så len och fin om benen och fötterna :) Väldigt trevlig kväll var det! Jag köpte lite ansiktsprodukter som skulle vara bra för torr och känslig hy så jag hoppas att det funkar!
Imorgon är det dags för ultraljud igen och nu hoppas vi verkligen att mina äggblåsor har växt till sig ordentligt så vi kan åka och plocka ut dem nästa vecka. Har haft rejält ont i magen sista dagarna och är så vansinnigt trött, antar att det ska vara så här när man odlar ungefär 20 ägg samtidigt istället för 1 som i vanliga fall.... Idag är jag ledig och i helgen skulle jag ha jobbat men är sjukskriven och just nu känns det väldigt skönt. Mitt jobb är ofta rätt tungt och jag känner att jag behöver vara rädd om mig nu för att allt detta ska ha en så bra chans som möjligt att gå bra! Ikväll kommer sambon hem efter att ha varit på Mantorp idag och testat racingbilar, skönt att träffa honom igen, har typ inte setts sedan i söndags...Längtar efter dig!! Ha en riktigt bra torsdag! Kramar

1 kommentar:

Frida sa...

Ja de var riktigt trevligt igår ;) Jag är osäker på om jag hinner promenera imorgon, men i helgen?
Lördag förmiddag?

Hoppas det går bra nu på ultraljudet imorgon.

Ha en bra torsdag kväll vännen!

Kramar om!