onsdag 28 april 2010


Jag har varit på akupunktur idag efter att ha läst en del om att om man kombinerar det med IVF-behandling så ger det ofta bättre resultat. Det kan inte göra någon skada och det är inte säkert det hjälper men det är ju helt klart värt att prova! Jag ska gå ca en gång i veckan nu i början och sen glesas det ut. Akupunktören frågade mig massor med frågor om mitt liv, menscykeln, mitt humör med mera och sen satte hon nålar på olika ställen efter svaren. Väldigt intressant detta och det är bara och se om det funkar, spännande! Dags att åka till jobbet, det är också alltid intressant och för det mesta roligt :)

2 kommentarer:

Erika sa...

Lotta P som gick i ssk klassen var försöksobjekt på en som höll på med akupunktur...Det resulterade i en sladdis :)Så jag tycker att det är en toppenide' att du provar...
Kram

Anki J. sa...

Just aukupunktur tror jag på och har själv fått det för div åkommer.