måndag 12 april 2010

Gårdagen


Igår var det ju verkligen vår ute! Jag har haft sån tur att ha mått bra under hela helgen förutom ömt i "tjejmagen" men det hade man ju förväntat sig. Vi har haft Enzo på besök mellan lördag och söndag. Mycket bus har det blivit i trädgården och alla tre vovvarna har haft så roligt och mysigt ihop :) Idag sover våra damer mest....Jag har varit inne och lämnat hormonprov och imorgon är det dags för ultraljud igen, då får vi förmodligen veta vilken dag vi ska till Linköping. Nu ska jag ut och fortsätta röja i trädgården innan det är dags att göra lunch till sambon som kommer hem och äter. Ha en bra måndag!

Vi har hunnit städa större delen av trädgården nu, vi kunde ju inte räfsa några löv i höstas i och med att vi precis sått gräs då så därför blev det desto mer i vår. Vovvarna var ute med oss flera timmar och busade :)

Enzo tar igen sig i solen
Middagsgästerna njuter i solen

Pappa och Mattias i köket

Årets första kanna med lemonad är gjord

Bakade cupcakes till efterrätt, inte dumt alls!

Leia o Lady i Enzos bädd i lördags kväll

Alla tre myser i soffan, kom tillbaka snart
Enzo hälsar tjejerna ;-)

3 kommentarer:

Frida sa...

Vilka fina bilder ni tagit ;) och va flitiga ni varit i helgen.
Enzo kommer nog mer än gärna tillbaks hihi. Han har ju haft det toppen hos er :D

Han sov som en stock igår efter att jag hade cyklat med honom så han var sååå trött :D är jobbigt att underhålla tjejerna hihi

Kramis gumman

Elin sa...

Härliga vår och härliga bilder! du, lemonaden skulle jag vilja ha receptet på, antar att det är den goda som vi fick när vi besökte er i somras? Kram kram

Malin sa...

Här händer det grejer!!!!! Har inte läst på ett tag nu. men KUL att ni börjat med behandlingen. Håller alla mina tummar & tår! Snart e det allt dax för en kaffe igen...och tur e så skiner solen varmt på oss. vi hörs gumman!!!!

KRAAAAAM MALIN S