tisdag 8 november 2011

Det blir inte Göteborg imorgon

För det blir på lördag!! Av mina 7 ägg hade 5 befruktats idag, wow!! Det blir långtidsodling!!Dessutom var mina ägg befruktade med vanlig IVF allihopa. Detta hade vi aldrig kunnat vänta oss. Jag hade som högst hoppats på att få tillbaka ett embryo imorgon, Naturligtvis är nu inte långtidsodlingen någon garanti för att det blir en bebis men just idag tänker jag vara glad för denna överraskningen :)
Sist vi fick ut 7 ägg gick det så här, tänk vad rätt behandling gör susen! Och era tummar såklart ;-) ♥♥♥

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Maria nu blev jag så glad! Lycka till på lördag, jag tänker på dig gumman! KRAM CAtharina

Du + jag och framtiden sa...

Vilket resultat! Inte dåligt! =) Hoppas att alla fem gottar och utvecklar sig bra nu!

Kram kram!

kajsa. sa...

Åh så bra, vilket toppenresultat!!
.. och tummarna fortsätts att hållas, hela hela tiden! :]

kram!

F sa...

Å vad härligt! Stort lycka till! Kram

Lilla jag sa...

Åh vad roligt!! Håller tummarna för dig på lördag!
Kram från en annan ivf-bloggare

Lotta sa...

Håller tummarna så hårt jag bara kan.. :)

ettvanligtliv sa...

Woho! Det är ju underbart! Stort grattis! :) Åh vad jag ska hålla tummarna att det är ett riktigt guldägg ni får tillbaka på Lördag. Och att ni får resten till frysen såklart!

Kramar!!