onsdag 9 november 2011

Gravidklubben

Många av de IVF-bloggar som jag har följt under en längre tid visar numera upp stora magar, räknar veckor och beskriver graviditetssymtom. Tro mig, jag är hur glad som helst för deras skull och att de har växande efterlängtade mirakel i magen. Samtidigt är det också en påminnelse om att jag inte är med i gravidklubben än och frågan är om jag nånsin kommer att få bli det. Hoppet om att någon gång få bli medlem är i alla fall just nu lite extra stort efter samtalet från Göteborg igår :)
Nu blir det kvällsmat hos mina goa föräldrar!

3 kommentarer:

Längtan sa...

Känner igen mig. Det är så dubbla känslor när man får gravidbesked både från okända och kända människor.

Petra sa...

Jag gråter ofta en skvätt när jag läser din blogg. Jag hoppas verkligen att även ni en dag kommer räkna veckor och ta gravid-mage-foton. Lycka till och måtte turen vara på er sida!
Kram!

Mitt liv som fru L sa...

Jag förstår precis hur du känner Maria. Jag är också glad för alla dom vars bloggar man läser som är gravida. MEN man ställer sig själv frågan: kommer jag någonsin få vara med om samma sak...?
Jag hoppas och TROR att du kommer få uppleva det!Tummarna forsätter jag hålla och jag tänker på dig ständigt! Ta hand om dig och försök vara så stark som du bara kan! Du är modig! Många KRAAAAAAAAAAMAR från mig <3