torsdag 10 november 2011

De ligger där och gror...



...i Göteborg våra små frön/embryon/stjärnor. Det är en märklig känsla att vara här ca 15 mil ifrån våra förhoppningsvis blivande barn och vänta på att de ska utvecklas fint. Vi hejar på dem så gott vi kan hemifrån och hoppas såklart att det blivit minst en blastocyst på lördag! Det bästa vore ju såklart två för då kunde de ge oss en färsk och sen lägga den andra i frysen så att vi totalt har två där sen. Tiden går ganska sakta just nu känns det som. Försöker pyssla lite här hemma, bakar bröd idag och så för att få tiden att gå lite snabbare. Tänk om det kunde få bli vår tur den här gången på riktigt, vi som köat så länge. Tänk om!

4 kommentarer:

Mitt liv som fru L sa...

Gumman, jag förstår att tiden går sakta. Till o med jag går runt och är nervös och förväntasfull inför lördagen! Bra att du försöker sysselsätta dig med saker! Jag hoppas innerligt att du får en liten stjärna som får växa o gro inuti din mage! "Tänk om" det blir er tur nu! Varma kramar till dig <3

kajsa. sa...

.. Och tummarna hålls så in i fanken!!

Längtan sa...

Lycka till idag! Väntar med spänning på resultatet.

Hälsa CA från mig!

Luiza sa...

Lilla hjärtat...
Jag håller tummarna för att det ska vara er tur den här gången.
Och du, snart är du med i "gravidklubben", som du beskriver det...jag lovar. Mirakel sker, och trenden har vänt för oss alla, som kämpat så oerhört länge...

Massa kramar/
Luiza