söndag 7 februari 2010

Prinsessan på ärten


Helst ska det vara 2-3 kuddar på hög och välbäddat, sen kan lilla prinsessan på ärten Leia lägga sig till rätta och titta på tv på kvällarna. Leia är en liten fröken som bara ska ha det allra bästa och det måste vara perfekt där hon ligger, annars går hon till något annat ställe :) Hon är för skön lilla damen! Igår kväll hade vi Mattias familj här på lite melodifestivalmys med varma smörgåsar och så chokladig kladdkaka som Emelie hade med sig, mums! Blev så glad när Salem Al Fakir gick till globen, härlig låt och otroligt musikalisk är han tycker jag. Idag ska jag greja lite på förmiddagen med tvätt och så och i eftermiddag är det bugg igen, skoj!! Min mor och far kommer dit efter våran kurs för att gå på fortsättningskursen och kanske för att kolla in oss lite....
Lady har lagt sig i mitt knä istället, fick
väl inte plats hos Leia :)

2 kommentarer:

Frida sa...

Hoppas ni hade en bra helg sen vännen!
Och att det gick bra på buggen med ;) svänga på höfterna är ju roligt hihi
Ha en bra eftermiddag

KRAM KRAM

Anki J. sa...

Det där med att ligga på kuddarna i soffan känner jag igen.... ;)
Kram på er