torsdag 18 februari 2010

Isaberg


När vi var i fjällen förra och förförra året (Branäs- 08 och Vemdalen -09) och blev bortskämda med långa backar fanns inte samma längtan efter att åka på Isaberg men i år när vi inte ska åka norrut får det nog bli några besök på kullen i Hestra i vår. Mattias, hans bror och hans far skulle upp ikväll och undrade om jag ville hänga med och det var jag ju såklart sugen på! Ett par timmar blir nog alldeles lagom att åka första gången för i år. Om en stund ska jag till Josefin på tjejkväll, ska bli jättemysigt :) Imorgon är jag ledig och ska försöka baka en hel del på förmiddagen; bröd och glassbakelser samt göra en omgång med müsli. På eftermiddagen blir det promenad med Frida och vovvarna och på kvällen ska vi kika på Let´s dance och äta lite gott här hemma. På lördag eftermiddag firar vi farfar som fyller 91 år och på kvällen ska vi bowla och äta gott med Mattias jobbarkompisar med respektive. De kommande dagarna blir nog riktigt bra tror jag :)

2 kommentarer:

Kikki sa...

de brukar alltid svara tillbaka, men hundarna som skäller på bilden är grannarnas och de skäller på allt o alla, nog därför de inte skällde på filmen!
Idag har vi snöoväder igen!!

Selma sa...

Hej Maria! Hittade hit via facebook, så mysigt att läsa om allt ni har för er. Malin har nämnt innan att ni försöker få barn, jag håller tummarna, det kommer nog när man minst anar det - när man som mest har slappnat av. Massor med kramar till er i Hagshestra. Selma