fredag 26 februari 2010

Plötsligt blev det verkligt


27 mars blir startdatum för vår provrörsbehandling, idag kom brevet från RMC i Linköping :) Första delen är att nedreglera hormonnivåerna, med andra ord gå in i klimakteriet några veckor. Efter det stimulerar man äggstockarna att producera ägg några veckor, sen blir det dags att plocka ut dem, odla dem med Mattias del och sen återinföra ett några dagar senare. Hela proceduren kommer att ta några månader, men den som väntar på något gott... Om det bivit något vet vi någon gång i sommar. Känns nervöst, skrämmande och härligt att snart få sätta igång :) Ikväll kommer Rainer, Tintin och lille Nemo till oss för lite fredagsmys, tacos och Let´s dance. Imorgon åker jag och Mattias en sväng till Jönköping. Han skulle handla något på Biltema och då kan jag gå på A6 (mest kika, går inte att köpa speciellt mycket efter elräkningen betalats den här månaden).. Sen kanske vi äter en bit mat och går på bio på kvällen, får se vad vi känner för! Hoppas ni får en finfin helg! Kram


Rensade ut lite kläder förra veckan som blivit för stora, då var tjejerna snabba på att sno ett par byxor och har sen dess haft dem som leksak. Tänk att något sånt kan vara så roligt.... de busar med dem och drar runt varandra på dem, finns tydligen ingenting som är mer intressant nu!

8 kommentarer:

Kikki sa...

Åh vad spännande, jag håller mina tummar för ett postivt svar i sommar!
ett par byxor?? vad är det för roligt med det? men kul att ha kläder som blivit för stora, duktiga ni är!

Josefin sa...

Håller tummarna för en Maja eller Love! :) Önskar er allt gott! Kram!

Linnéa sa...

Åh, vad roligt!!! Spännande också för den delen!! All lycka önskar jag er!
Tyvärr sover jag imorgon, annars kunde jag underhållit dig! ;) KRAM!

Ea sa...

Nu jäklar, nu vill jag se en bulle i ugnen! Gud, vad härligt med ett datum!

Anki J. sa...

Så spännande!
Härliga små tjejer!
Ha en skön lördag!
Kram på er

Anonym sa...

Stort Lycka Till:-))))!

Frida sa...

Åh va roligt!!! nu hoppas vi minsann det ska gå vägen snart vännen!
KRAMAR OM!!!

Cintya sa...

Vilka fantastiska nyheter. Nu håller vi både tummar och tår för att det blir ett plus på stickan till sommaren! =) Hoppas du mår bra! Kramar