tisdag 23 februari 2010

Getost + honung + rosmarin = sant!


Har ni provat den här med getost, honung och rosmarin? Det blir såsen till kycklingen och potatisen ikväll när vi har mina föräldrar på besök. Testade den för ett tag sen och föll direkt för denna symfoni :) Idag var jag och klippte mig på förmiddagen, alltid lika skönt att få av lite av det tjocka håret! Nästa gång blir det lite ljusa slingor, lagom till våren är här med stormsteg kanske. När jag kom hem från frisören hade det kommit mera snö så det var bara att ge sig ut att skotta men det gjorde ingenting, solen sken och det var ett par minusgrader, ett sant nöje! I eftermiddag har jag och Mamma varit på fotvård i Gislaved, aldrig testat det innan men det ska jag absolut unna mig några gånger per år, man är som en bebis om fötterna nu ju! Nu är det dags att sätta igång med kvällsmaten, kram :)

1 kommentar:

Frida sa...

Vilken mysig dag ni har haft!Ja fotvård är verkligen såå gött! :) Man unnar sig sådant för lite.

Vi ska iväg på lördag så vi blir hemma på fredag, tränar till kl 18 så är hemma sent efter det... men hade gärna hängt på annars! Hade varit kanon trevligt.
Hoppas ni haft en mysig kväll med.

Kram kram