onsdag 28 november 2012

Tiden går så fort!

Grabbarna är redan 2 veckor på fredag och tiden går så fort. De växer hela tiden och allt går framåt som det ska. De är utan masker halva dygn nu och det funkar jättebra, de visar tydligt att det är skönt att vara av med dem och att det är irriterande att få tillbaka dem sen igen! Idag blev Ludvig av med sin antibiotika och därmed också sin "nål". Det gjorde att vi kunde bada honom ikväll. De passade på att byta sond i näsan också så han fick vara utan under badet, roligt att få lite bilder utan slangar och sladdar :-)
Love fick sig också ett dopp såklart! Kramar från oss!



Ludvig i badet


Ludvig nybadad


Love nybadad

11 kommentarer:

Kajsa. sa...

Men himmel så söta dom är & kul att det går bra framåt!!
kram

Frida s sa...

Vad fina de är de små gossarna ;)

Du + jag och framtiden sa...

Men så fantastiska små underverk! Helt bedårande vackra!!

Kram!!

Dags för en liten sa...

Vad fina era pojkar är. Skönt att höra att ni å dom mår så bra!
Kram

mamma till 3 och mormor till 10 sa...

Ojojoj, SÅÅÅÅ fina de är.

Kram från trelleborg

Therese GBG sa...

Men Gud så puttinuttiga de är! Himla söta! Det syns att dom har växt! :) härligt att allt går så bra! Min dotters kusin föddes i v 30 och var extremt liten då mamman har en sjukdom. När våra barn var lika gamla och nyfödda var skillnaden enorm, min dotter född v. 38 och hennes v 30 min dotter var enorm jämfört såklart, men idag kan ingen tro det eftersom den flickan. är större och längre än min tjej :) Hon är idag 4,5 år och hur frisk som helst märks inget av den för tidiga födseln.

Elin sa...

Vilka sköningar! Lycka! ❤

Anonym sa...

Sötnosar...
/Jennie

Mitt liv som fru L sa...

Så söta det är och så små! Ååå jag förstår att det måste kännas underbart Maria att allt går framåt med era prinsar! Tänk vilken julklapp ni fått du och Mattias!

Massa kramar <3
C

Linnéa sa...

Så fina de är! Härligt med alla framsteg också!! Bara att gratulera!

Lotta H sa...

Åh vad söta dom är. Och dom ser så "med ut". Rasmus han knappt öppet sina ögon första månaden. Men ack så pluttiga dom är. <3 Tänker på er! Kram