söndag 25 november 2012

Första mötet

Att i våras få berätta för våra föräldrar att vi väntade barn var bland det underbaraste vi varit med om. De har ju följt oss på den här resan, peppat och stöttat. Att få visa sina barn för sina föräldrar för första gången var såklart ännu mer underbart, bland det största man kan få uppleva i livet vill jag påstå. I helgen har de varit här både barnens Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Farbror + sambo E. Nu inväntar vi Mostrarna och Morbrodern :-)
Annars mår vi bara bra, det går framåt hela tiden och vi tycker att dagarna går hur fort som helst! Grabbarna klarar längre och längre tid utan sina masker och vi tycker att de växer för varje dag. Växer gör de också, ungefär 25g/dag enligt anteckningar. Ikväll fick vi bada Love för första gången. Ludvig får vänta ett par dagar till pga att han fortfarande har en "nål" i foten som han får antibiotika i.


Mina föräldrar och jag



Mattias och hans familj


Grabbarna hos mig i eftermiddag med sina nya mössor som än så länge är lite stora :-)

3 kommentarer:

Du + jag och framtiden sa...

Så mysigt! Både med besök och med eget "gos" på eftermiddagen!

Kram!

Anna j sa...

Å vilka fina bilder! Gud vad gulliga de små grabbarna är. Du är så jävla grymt stark! I alla andra bloggar klagas det precis hela tiden. Inget är bra det är trötthet, smärtor, dåliga humör för jämnan, det är ingen sjukdom att vara gravid. Du som väntade tvillingar klagade i princip aldrig! Nu när detta har hänt tar du allt med lugn och en mycket positiv inställning. Man blir glad av att läsa din blogg. Alltså givetvis får man klaga, det gjorde jag med under graviditeten men herregud tycker man det är så fasansfullt att vara gravid hur ska man då klara att ta hand om en bebis. Man får ju försöka se på saker annat än i svart och det gör du! Wow jag är imponerad. Verkligen. Du är inspirerande. Kramar.

Katja F sa...

Åh vilken glädje för er att få träffa era föräldrar och syskon och att få presentera era prinsar för dem! Och sen inte minst era föräldrars och syskons glädje att få träffa er och era små prinsar!! Kan tänka mig att det blev en hel del glädjetårar :) Här kommer glädjetårarna av att bara läsa bloggen och se bilder :) Ha det bra och ta hand om er och era små underverk! Många kramar ❤❤