tisdag 27 november 2012

Föräldrar

Det går inte riktigt beskriva känslan och pirret vi har när vi vaknar här på morgnarna. Vi är ju föräldrar! Mamma och Pappa till världens finaste små killar. Vi brukar ha dem i famnen 2-3 h nu på förmiddagen med start vid 10-tiden. Men om man vaknar så här dags så går det ju inte att vänta till kl 10 med att träffa dem så självklart kikar vi in på salen innan vi gör frukost och tittar på dem stund :-)
Världen och tiden stannar när vi är där och vi bara njuter!
I eftermiddag kommer min Mamma på besök en stund, hon hade visst lite barnbarnsabstinens och mot det finns det ju bara ett botemedel....
Kramar från oss!

5 kommentarer:

Längtan sa...

Så underbart det låter!!
Ditt förra inlägg där era släktingar var på besök tyckte jag var så fint. De har säkert längtat minst lika länge som ni på de här underverken!

Krama de små liven från mig.

Familjen i Anneto sa...

Så underbart det är att få läsa om er lycka!!! Ska bli underbart att få träffa era prinsar, även om det dröjer ett tag till!!!!

Helene sa...

Är som en underbart fantastisk saga. Tänk att den är sann!!!
Stort grattis till din lilla familj och grattis till sönerna som har fått så fina föräldrar.

Sara sa...

Känner igen mig i allt du skriver och känslan är ju oslagbar. Tänk att ni, precis som vi är TVILLINGföräldrar. Så coolt! Grattis igen!
Kram

Anonym sa...

Så himla underbart! är så glad för er skull! Kan tänka mig att mormor hade abstinens:-) /Teres H