tisdag 13 november 2012

Bok av bloggen

Jag har länge tänkt att det jag skrivit här de senaste åren borde sparas på något annat vis än bara på nätet. Jag har läst på flera bloggar att de gjort böcker av det de skrivit. Jag har hittat ett par olika sidor på nätet som gör jobbet åt en för en helt ok summa.
Det känns så bra att göra detta, dels så blir det ju ett slags avslut på alla år av längtan. Sen känns det ju också bra att våra barn kan läsa om hur länge vi längtat efter dem och vad vi varit igenom för att få bli en familj...

5 kommentarer:

Anna sa...

Hej!

Bra ide. Gå in på www.minbok.nu och kolla. Det är företaget gst i Gnosjö som gör böcket. Kolla med dem.

// Anna Klasson

Luiza sa...

Jag har oxå funderat en del över det och skulle vilja göra något sånt.
Så lite nyfiket frågar jag alltså var du hittat en sån sida och om jag kan få länken till den.

Hoppas allt är bra.
Kramar

Vår väg till en kotte sa...

Mycket bra idé Maria. Riktigt kul att ha att gå tillbaka och läsa i. Det är inte alls samma sak som att sitta och scrolla i datorn. Och himla kul att barnen sedan får läsa dem.

Jag har gjort två stycken hittills och väntar bara på att året ska ta slut så jag kan beställa den tredje.
Vart har du beställt ifrån. Jag kör www.bloggtillbok.se och är helnöjd med dem.

Kram M

maria sa...

Tack för tipset! :)

maria sa...

Tycker jag absolut att du ska göra!
Jag har kollat mest på bloggtillbok.se det verkar så smidigt!
Kram