söndag 30 september 2012

En skön dag

Igår vid 7-tiden på morgonen åkte jag och Mamma mot Halmstad för en spadag på Hotell Tylösand. Vilket underbart ställe och vilket lugn! Vi började dagen med vattengympa kl 9, det var varmt och gott i vattnet och jag kände att rörelserna gjorde mig gott. Efter vattengympan simmade vi en stund och provade resten av poolerna. Sen lade vi oss på vilsängarna i ett rum där det var precis knäpptyst. Vi hade utsikt mot havet (se bild) och bara låg och tittade på vågorna ett par timmar. Lunchen var också helt suverän med buffé av allt möjligt! Efter lunchen var det dags för våra behandlingar, Mamma gick på klassisk massage och jag på en behandling som hette "Mammas mage". Det var skrubb, mjuk massage och ansiktsmassage, hela behandlingen var speciellt utformad för gravida kvinnor.
Fräscha som två nyponrosor lämnade vi Halmstad nöjda :-) Det bästa är att Mattias fick presentkort på just Tylösands spa när han fyllde 30 så det får nog bli en tur för oss dit om några veckor!

3 kommentarer:

Evl sa...

Vad bra att ni myser. Jag var också på spa under graviditeten :)
Kram!

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Så skönt med spamys :-)

Va, knappt kännt nåt på 23 veckor med twins??? Ok, då ska jag sluta nojja mig NU! :-)

Kanske är så här man ska tänka: Allt är bra tills motsatsen visar sig (blod, smärta...)

Säga är lätt, få skallen att fatta är värre :-)
kram Ninna

Unknown sa...

mår fortfarande jättebra, svävar på små moln!