onsdag 19 september 2012

1 månad till

Återbesök på KK idag, haft lite småblödningar både igår och idag. Tydligen ligger ena barnets moderkaka emot övre delen av livmodermunnen och därför blöder jag ibland. Det är ingen fara att den ligger så men jag ska ta det lugnt och får inte lyfta tungt eller stressa. Kontroll igen om en månad, förmodligen blir jag sjukskriven fram till beräknad födseldatum. Om moderkakan ligger så hela tiden nu så blir det planerat snitt vilket känns helt ok. Det viktigaste är ju att barnen kommer ut och man väljer ju såklart att lyssna på experterna!
Annars var bebisarna pigga, det blir nog två fina gymnaster med tanke på hur de snurrar och rör sig :-)

3 kommentarer:

Evl sa...

Så skönt att det var bra med gosisarna! Tänk att det är så lite tid kvar nu <3!
kramar!

Malin's Hus sa...

Jag hade ju sett fram emot att få träffa dig på klädpartyt men jag fick tyvärr förhinder. Mkt med kids man mat jobb o träningar.... Pust :) men kul! Hoppas på all lycka till Er! Jag minns så väl när vi var små. Du ville ha många barn och två på en gång är sååå fantastisk. Jag är ju ledig tis så då ses jag gärna. Kram i massa \ malin

Mitt liv som fru L sa...

Skönt att höra att de har koll på er! Det är nog en fördelarna med att ha två bebisar i magen! Ta det lugnt och njut av lugnet nu, sen blire nog livat värre vännen!

Massa kramar C