tisdag 25 september 2012

Ursäkta, vi bygger ut!

Ja, det känns som om tvillingarna håller på att renovera för fullt och bygga ut magen. Mer och mer sparkar varje dag och hårdare blir de också. Hur känns de då om 10 veckor? 15 veckor? Man förstår att detta bara är början :-)
Tvilling 1 (som ligger längst ner) verkar vara morgonpigg, mycket sparkar på morgonen och förmiddagen. H*n verkar också tycka om att åka bil, full fart så fort man satt sig bakom ratten!
Tvilling 2 är mera kvällspigg, passar på att sparka som mest när vi sitter i soffan på kvällarna...
Idag fick jag hem de fina Me and I- kläderna jag beställt till våra barn. Så söta de kommer bli i vagnarna i vår/sommar! Tänk att två godingar ska få fylla ut dessa goa plagg?!

2 kommentarer:

Mitt liv som fru L sa...

Ååå så fina kläder! Jag ska faktiskt erkänna att jag kollat runt på kläder till era små bebisar....men jag vill inte köpa förrens jag vet vad de blir för sort ;) Men i februari hoppas jag verkligen att jag vet!

Härligt med sparkarna!

Kram i massor till er alla 4
C <3<3<3

Elin sa...

Snygg overall! Det finns så mycket fina barnkläder... Tänk om man var rik (are) ;)