lördag 27 augusti 2011

Önskar..

...så otroligt mycket att den här barnlängtansorgen ska ta slut snart, att vi ska få ett positivt besked om ett tag, att jag får gå med stor mage vid jul och att jag får köra barnvagn i maj nästa år. Önskar och hoppas så men är så otroligt rädd för att det inte ska bli så och hur jag kommer att må i såna fall. Mest rädd för att jag inte ska orka ta nya tag. Känslorna när man ruvar går inte att förklara för någon som inte har gjort det men det är inget roligt, inget roligt alls. Än så länge är läget lugnt.Tack för att ni finna och tänker på oss, hoppas ni orkar ett tag till om det nu skulle skita sig.

7 kommentarer:

Linnéa sa...

Åh, vad jag hoppas att vi kan julshoppa tillsammans, du, jag och magen! Förstår att jag aldrig kan förstå, men är så tacksam för att du ger en så öppen inblick i er kamp! Nyttigt att bli påminnad om hur fruktansvärt bra jag har det! Kram!!!

fröken solstråle sa...

Ååååh jag hoppas med allt jag har att det ska få vara er tur nu!!!!!

Kramar i massor

Längtan sa...

Tänk vad härligt det skulle vara att avstå den alkoholhaltiga glöggen i advent!!!

Karolina sa...

Vad spännande att kunna följa en annan ruvare. Vi fick ett ägg återfört den 20 augusti (vårt första IVF). Jag är livrädd inför testdagen, samtidigt längtar man ju för att det är jobbigt att inte veta också. Stort lycka till!

Luiza sa...

Nej , det går verkligen inte beskriva för en som inte vet, hur mycket man än försöker. Det slutar med att man inte försöker alls...

Jag hoppas så för er skull !!!! Så innerligt mycket.

Snart sitter jag där själv, förhoppningsvis... Börjar min kur om ca 2 veckor...

Jag/vi kommer finnas här för dig. Var så säker.

*Kramar om hårt*!
Luiza

Sara sa...

Jag håller verkligen verkligen tummarna för er!! Det räcker med orättvisa nu!

Kramar

ettvanligtliv sa...

Det önskar jag också för er vännen!
Kramar!