fredag 19 augusti 2011

Onsdag



Kl 14.30 ska vi vara på plats i Göteborg för FET. Onsdag är min födelsedag, det bara måste ju gå bra!!? Usch så nervöst men som sagt så känns det bra att vi har 3 i frysen och inte bara 1! Jag jobbar natten mellan onsdag och torsdag och torsdag och fredag nästa vecka. Efter ÄP har jag alltid haft väldigt ont och det har varit skönt att vara hemma några dagar och vila, speciellt i våras när jag blev överstimulerad och blev ordinerad vila. Men sen efter själva återföringen som inte känns något mår man ju bra så jag har tänkt att gå och jobba natt samma dag som återföringen. Hur har ni andra som gjort FET gjort den dagen eller dagen efter? Hur tänker ni?

Regnet öser ner ute idag, det blir en riktig myskväll med 3-rätters middag och film ♥

3 kommentarer:

Längtan sa...

Då kommer vi missa varandra precis. Vi ska ju vara där på morgonen för äggplock.

Efter Fet borde det ju funka att jobba rent kroppsligt. Känn efter hur du känner dig rent psykiskt till att jobba. Många tankar kanske är på annat håll...

Håller tummar.

ettvanligtliv sa...

Lycka till vännen! Ska tänka på er den dagen.
Kramar!

Medan Du Finns sa...

Jag har jobbat, men undvikt att ta i. Jag tror inte det spelar någon roll, men det har känts bättre så.