onsdag 24 augusti 2011

Embryot är på plats!

De fick tina 2 blastocyster idag, den första klarade inte upptiningen så det blev nr 2 som vi fick tillbaka. Men vi har ändå en kvar i frysen vilket känns skönt :)
Jaha, då var man ruvare igen, vet inte riktigt hur det känns, väldigt delat såklart men försöker inte tänka på det för mycket. Nu tar vi dagarna som de kommer och skriver här när vi känner oss redo. Tusen tack för alla sms, telefonsamtal, facebookmeddelanden och tankar idag, ni är guld värda men det vet ni ju redan :)
Nu ska jag åka till mina föräldrar och få middag, perfekt innan nattjobbet! Förresten så var det helt underbart att slippa vara sjukskriven den här IVF-omgången :)
Många varma kramar

13 kommentarer:

Längtan sa...

Stort grattis till ruvningen.
Jag gick utanför Gothia som en anka vid tio över tolv...

Anna K sa...

En stor kram på er och grattis på födelsedagen!

Luiza sa...

Ush, jag känner mig så dåligt uppdaterad...skäms nästan.
Visste inte ens att du skulle få tillbaka idag...

Nåväl... Vill önska er lycka till
denna gångrn, och håller alla tummar.
Du gör klokt i att ta en dag i taget och skriva när du känner dig redo.

Kramar/
Luiza

kajsa. sa...

Grattis Grattis Grattis till ruvningen!! Och Grattis på födelsedagen!! :]

ettvanligtliv sa...

Grattis! Håller tummarna så hårt jag kan :)
Kramar!

Lotta sa...

Kom igen nu lilla embryo, stanna kvar nu! Heja heja! <3

Malin's Hus sa...

Grattis på födelsedagen och lycka till med ruvningen! Önskar Er all lycka!

Helene sa...

Hoppas, hoppas, hoppas...verkligen att det går er väg nu. Nu får du se till att tanka energi och positiva tankar. Må väl. Kram <3

Jojja sa...

Håller tummarna för att det blir en 9 månader försenad födelsedagspresent! :)
Grattis! Kram!

Madde sa...

Hoppas hoppas! Ska hålla en tumme för er!:) Grattis i efterskott!

Vår väg till en kotte sa...

Grattis till er. Hoppas att det tar sig denna gången! :)

Kram

Anki J. sa...

Håller verkligen tummarna så hårt jag kan för Er o önskar er ett stort Lycka till!
Kram

Emalda sa...

Lycka till! Kram