söndag 31 januari 2010

Vilken helg!



Vi har haft en helt underbar helg tillsammans med familj, vänner och själva. I fredags var vi på Bambu i Bredaryd med våra familjer, god mat och trevligt var det! Igår på förmiddagen åkte vi mot Borås. Vi mötte upp Mattias kusiner med respektive, totalt 14 personer var vi, började med att köra gocart och laserdome (inte jag dock), efter det intog grabbarna och några av tjejerna bastun som var bokad åt oss, allt på samma ställe! Vi andra åkte till Knalleland för att gå i affärer. Senare åt vi middag på "Oliven" inne i Borås, mums säger jag bara, helt uuuunderbar mat, vällagat, fräscht och lagom pris, I like!! Efter maten gick jag och Mattias på bio, "Har du hört ryktet om Morgans?", den var faktiskt jättebra, söt och allvarlig film, se den! Resten av gänget tog ett par drinkar på en pub. Idag tog vi sovmorgon med våra godingar Leia & Lady och efter lunch var det dags för buggkurspremiär i Gislaved. Det blev bara jag och Mattias som kunde, de andra var sjuka men nästa söndag planerar vi att vara alla! Mattias verkade gilla att bugga och han var superduktig :) I veckan som kommer har jag en hel del trevligt inplanerat, ska bland annat till Malin och hennes lille son imorgon på förmiddagen och till Jossan på tisdag kväll för att träffa tjejgänget från Åsenhöga. Så var januari också slut, kan inte riktigt förstå vart tiden tar vägen men jag är väldigt tacksam för att det börjar bli ljusare ute, hela 20 minuter ljusare på eftermiddagen, varje vecka!! Hoppas ni har haft en fin helg, vad har ni hittat på?

1 kommentar:

Frida sa...

Ja man vill ut och Köra köra köra :) hihi är sååå taggad på att klara körkortet men dyrt kommer det säkert bli innna man är klar...
Skönt med simning ;) får jag med göra någon dag sen framåt :)
Kul att buggen var rolig!
Då vet man vilka som kommer vara ute och svänga i sommar på bugg golven ;) *ler*

KRAM KRAM vännen!