söndag 17 januari 2010

Familjehelg


Har haft en jättehärlig helg! I fredags var det bio med goa vännerna i Borås, "snabba cash" och innan det god thaimat på Golden Elephant i Borås, mums mums! Igår hade vi en härlig kväll med mina föräldrar och syskon, bowling i Gislaved först, sen middag hos oss som vi hjälptes åt med att fixa och senare spelade vi Buzz i soffan, riktigt mysig kväll! Idag har min faster med man och mina kusiner med respektive, vi, farmor och farfar varit på middag hos mina föräldrar. Vi var 15 personer och 2 hundar, så mysigt att träffas och bara ha det mysigt ihop. Stort GRATTIS till H & C som väntar sitt första barn i sommar, så härligt! Vi önskar er all lycka till! En annan ljusglimt i vårt liv är att jag fått egen mens! Konstigt att man kan bli glad för en sån sak, men jag är helt överlyckligt över detta! När de rensade mina äggstockar i samband med operationen i december då de tog bort cystan fanns det ju en chans att jag kunde få egen ägglossning och mens som jag inte haft på många år. Igår kom den och vi är sååå glada, detta betyder att vi förhoppningsvis kan försöka på naturlig väg, det har ju inte gått innan eftersom jag inte haft någon egen cykel :) Vi hoppas det funkar och håller sig så här nu!

10 kommentarer:

Johanna sa...

Åh så roligt för er! Håller alla tummar o tår för att det ska bli en liten baby snart :)
Kramar

Kikki sa...

Grattis grattis, så skoj eller vad säger man :) Nu håller vi tummarna att det kan bli bebis på egen väg!!

Theos sa...

Jag får Gåshud när jag läser, så underbart.... snart kanske det är så att också ni får barn snart.... såååå underbart skickar många tankar, böner och kramar eran väg...

Frida sa...

Låter som ni haft en toppen helg!

ÅH VA SKOJ!!! eller skoj och skoj men va roligt att det kom igång!!!
Jag håller tummar och tår nu!!!! *ler* KRAM KRAM KRAM KRAM till dig!

Linnéa sa...

Åh!!! GRATTIS!!!! Vad roligt för er!!! Kramar!!

maria sa...

Tack för alla kommentarer! Det är helt osannolikt härligt :)

maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Katja sa...

Hej! Jag blir så glad och lycklig! Vi håller alla tummarna för er! Det hoppas jag ni vet! kram

Anki J. sa...

Vad skönt med ett sådant positivt tecken! Håller tummarna så hårt för er!!!
Kramiz