lördag 29 december 2012

3 myror i rad och barnvagnspromenad

Bodyn som Ludvig har på sig köpte jag för ungefär 4 år sedan när vi hade varit igenom flera hormonkurer utan framgång och det stod klart att vi skulle börja med Ivf. Bodyn blev första plagget till samlingen av kläder som jag köpt när väntan känts lång och längtan oändlig. Nu sitter bodyn på en av våra prinsar och det går inte riktigt att förstå att det är sant. Tänk hur många gånger man tittat på de där kläderna för att hålla hoppet uppe om att en liten en dag skulle få fylla ut dem...
Vi mår annars bra här, grabbarna är pigga nu från sin förkylning och det märks framförallt på att de klarar sig delvis utan syrgas. De var utan ett par timmar inatt och nu på förmiddagen var Love utan två timmar och Ludvig fyra timmar. Intresset för att äta själva ökar också och det är så härligt. Vi har börjat dra ner på maten de får via sonden eftersom de får i sig lite från mig nu.
Mattias var hemma en sväng igår och klippte klorna på vovvarna och ordnade med lite annat praktiskt. Innan han skulle åka tillbaka hit fick jag skicka följande sms: "Packar du in barnvagnen också? Verkar som om vi kan ta en tur snart :-) ta med fårskinnen också! Puss". Invigning om några dagar alltså, visserligen med övervakning men ändå, så härligt!!




Three ants in a row :-) byxorna är julklapp från barnens mormor och morfar.




Gott att sova tätt ihop!




Gott att hålla handen!

4 kommentarer:

k. sa...

Så himla fint att ni fick era prinsar tillslut!.. Och dom e ju bara för fina! ♥

Malin's Hus sa...

Oh dom är så underbart söta!

Mitt liv som fru L sa...

Förstår att det känns underbart att ÄNTLIGEN få använda kläderna, ni köpt under er väntan tills prinsarna kom!

Älskar andra bilden, så kärleksfull <3 Bandet mellan tvillingar är starkt! Förresten vet ni om de är enäggs eller ej?

Underbart att få skriva ett sånt där sms! Ni är så värda detta!

Kram och tankar till er alla 4
C <3<3<3

Theresia sa...

När jag ser bilderna på killarna brevid varandra önskar jag nästan vi hade haft två med för just nu ligger S så där på mig vilket är mysigt ibland men ibland rätt jobbigt att inte kunna röra mig som jag vill ;) mysigt att få prova vagnen... Har de några tankar om hir länge ni kommer bli kvar? Massa kramar från Sixten m familj