söndag 26 augusti 2012

Hoppsan...

....blev visst en tripp till Ullared idag med mina syskon och föräldrar. Mattias var hemma och kapade rör på övervåningen inför kommande toalettbygge. Vi hade ju redan i somras bestämt vad vi skulle köpa så han visste ju hur allt såg ut :-) Mycket av bebisgrejerna (förutom möbler, vagn och så) är inhandlade och det känns så skönt! Kassörskan var så söt när jag skulle betala; när alla varorna var inscannade så sa hon "lycka till!" och log så varmt. Hon förstod att det var två det handlades till eftersom det var dubbelt av det mesta :-) Ikväll har vi sorterat och första maskinen med tvätt av det som ska tvättas är igång.

7 kommentarer:

Längtan sa...

Så härligt! Stativet till badbaljan verkar ju smart!!

knappt två månad tills jag är där. Två dagar dessutom ;-)

Linnéa sa...

Åh! Ullared är bra! Känner igen badbaljan! :)

Malin sa...

Den där listan på allt du handlat skulle jag bra gärna vilja kopiera! Får ju halvera allt men är alltid bra o få nån annans idéer på vad som är bra o ha :-)

Anki J. sa...

Vad skönt att ha gjort lite inköp nu till de små väntande... Badbaljan och stativet har jag när jag badar mina fyrbenta. Jätte bra när man som vi bara har dusch och underlättare massor för ryggen.. Hörde av en av mina valpköpare att hon hade kollat priset hos någon som sålde barnattiraljer och där gick balja o stav på runt 1000-lappen. Det priset betalar man minsann inte i Ullared ;o)
Kram

B sa...

Härligt!!! Har följt din blogg ett tag nu men inte skrivit. Först och främst stort grattis till twinsen! En önskan är att du skriver vad du köpte. Jag ska dit i början av november och behöver tips om vad som är billigt och bra att köpa där.

icka sa...

Fatta så underbart, du handlar till era bäbisar, äntligen! Kram

Anonym sa...

Badbaljan m stativ ställde jag i badkaret. Blev perfekt höjd att hjälpa Anton i