måndag 9 juli 2012

Sköna dagar på Västkusten

Om en vecka får jag semester, Mattias har börjat sin nu. Helgen har vi tillbringat på sköna Västkusten. Vi bodde i Lysekil och sen gjorde vi utflykter till Fiskebäckskil, Grundsund och Smögen. Vi har mest bara strosat omkring och ätit gott. Så underbart att få åka iväg på semester med en växande mage och tänka att om ett år så är det förhoppningsvis faktiskt vi som få gå där med barnvagn :) idag är det bara lite drygt 1 vecka kvar till nästa ultraljud. Det är samma tid som man brukar göra KUB/Nupp men vi har valt att inte göra någon riskbedömning utan bara vanligt ultraljud. 28.9% av graviditeten har passerat idag enligt vår gravidapp. Det går framåt :)

3 kommentarer:

Lotta H sa...

Vad fin du är, det bara lyser om dig! <3

Anonym sa...

Satt bara och kollade lite på nätet och hamnade här.
Lite lustigt när jag läser runt lite. Jag var sj på h&m den 2 juli och köpte lite kläder till mig. Måste börja förbereda inför vad som komma skall. Och ännu lustigare är att jag med är beräknad till den 23 januari. <3 håller tummarna på att allt går bra för er:)

Mitt liv som fru L sa...

Underbart! Den där bryggan i Smögen har man gått på ett par gånger :)
Ni måste åka till Hamburgsund och äta deras gudagoda glass på "Pipers"! Om ni nu är kvar på Västkusten ;)
Annars tycker jag att ni ska ta en trip till Grebbestad, det där jag hänger när jag är på västkusten...Svärisarna har stuga där!
Ha det underbart och NJUT!

Kram C <3