fredag 14 januari 2011

Spraydag 3 och Jobbarhelgen väntar


3 jobbnätter ligger framför mig, förhoppningsvis har det lugnat sig lite på avdelningen jämfört med innan i veckan, jösses så tungt...! Men men, det är bara att ta tag i det och göra det bästa av det hela. Man sover ju gott sen :)
Jag mår bra av nässprayen hittills, tredje dagen idag. Den 25/1 ska jag på ultraljud och ta blodprov, förhoppningsvis är jag nedreglerad då och kan sätta igång med sprutorna. Planerat äggplock blir v.6 så det är ju inte så länge kvar. Jag var på akupunktur igår och ska gå en gång/vecka nu fram till insättningen, hon som sätter nålarna på mig hade fått lite nya rön kring det här med akupunktur och IVF, vi får hoppas att det gör skillnad!
Hoppas ni får en finfin helg allihopa! Nu ska vi ha lite fredagsmys här hemma innan det är dags för mig att åka mot Värnamo :)

2 kommentarer:

Luiza sa...

Wohoo!!!! Känner mig dåligt uppdaterad!!! Kul att du påbörjat en IVF =)!
Jag börjar strax efter att du plockat!
Hoppas du kommer må bra av den nässprayen, det gjorde inte jag!
Jag håller alla tummar för att de får ut så många ägg som möjligt!

Kram

Längtan sa...

Vad spännande med nya rön inom akupunkturen! Hoppas att det ska göra underverk.