söndag 23 januari 2011

Gårdagen i skogen



Igår körde vi några vändor med skräp till soptippen och när vi var klara stannade vi till hos mina föräldrar på hemvägen. Då skulle de gå ut och grilla korv i skogen. Vi åkte hem en snabbis och bytte om och hämtade hundarna och hängde sedan med ut i snön. Vilket väder och så härligt det var! Vi var alldeles möra o trötta när vi kom tillbaka sen :) Vi bokade stuga i Vemdalen igår också, jag och Mattias ska vara där hela v 15, mina föräldrar kommer på onsdagen eller torsdagen och stannar till söndagen :) Åh, vad man längtar dit nu men det är ju faktiskt knappt 3 månader kvar!

På väg upp till grillplatsen, pappa valde såklart den
svåraste vägen, ser ni honom?

Mamma blåser liv i elden
Nu ska jag iväg och ha Tupperwareparty hos en tjej i Gnosjö. När jag kommer hem har Mattias förhoppningsvis hemmagjorda hamburgare färdiga. passar ju bra innan jobbet!

1 kommentar:

Anki J. sa...

Vilka mysiga kort i snön och solen. Man riktigt känner doften av nygrillat...
Kram