söndag 2 maj 2010

Najs!



Schysst att ni köpte en ny soffa till oss tycker Leia och Lady :)
Vi hade sån himla tur igår när vi var på utförsäljningen på Hillerstorps trä. Folk var som galna och bara sprang in och yrade runt efter grejer. Jag och Mattias mamma gick lugnt in, jag fick syn på soffgruppen direkt och satte mig i den och efter en stund kunde vi betala och gå ut, sån tur! Det var flera som var framme och frågade om jag skulle ha den, bland annat en av dem som sprungit in tidigare :) Här ska vi njuta mycket i sommar, i morse åt vi frukost här ute och igår när vi hade Mattias familj här på kvällen satt de i den när de väntade på att maten skulle bli klar...
Nu ska vi strax iväg till Fagerås utanför Sjötofta och kolla på alla miljoner påskliljor som de har planterat där, så vackert! Senare blir det middag hos mina föräldrar och så ska vi ju såklart hinna med att fira Leia också, hon fyller 2 år idag!

4 kommentarer:

Linnéa sa...

Oh! Vad otroligt nice det blev!! Gillar verkligen soffa-utomhus-konceptet! Plats för många ser det ut att vara också!

Anki J. sa...

Grattis lilla Leia! Har inte hunnit o orkat med att uppdatera min hemsida ännu.... Hoppas att det blev något gott till dig i något paket!
Mamma Gretha skickar ett fång nospussar till sin vackra dotter!
Kram fr "gammelmatte"

Frida sa...

Åh vilken fin soffa ni skaffat!!

Ni verkar ha haft en toppen helg ju ;) sj blev det jkpg i lördags med fika, bio och go mat :) sen igår träning och mc körning :) ca 15 mil för min del och det var såååååå skoj!*skratt*

Ha en bra måndag!

Kramiz

Kikki sa...

Grattis Leia!! Hoppas du får nått smaskigt!!