måndag 3 maj 2010

Lovely sunday



Igår hade vi en himla härlig dag. På förmiddagen åkte jag, Mattias, vovvarna och mina systrar till Fagerås utanför Gislaved där de har planterat miljontals påskliljor. Rainer & Tintin och lille Nemo mötte upp där, de var också nyfikna...



Vi gick runt där en stund och bara njöt, åt en våffla och sen åkte vi till mina föräldrar och åt middag. Här sitter vi i solen efter middagen och äter blåbärspaj :)


På eftermiddagen kom min goa vän sedan gymnasiet Ida och hennes sambo Robert samt deras lilla Skilla, en 9 veckor gammal labradorvalp, så underbar!! En busig och bestämd liten fröken men så charmig och gosig :)


På kvällen sen ringde Petri & Jessie o frågade om vi hade ätit kvällsmat, de var i Anderstorp och föreslog pizza hos oss och det tackade vi inte nej till. De väntar sitt första barn och den lill* krabaten är beräknad till den 12 juli, spännande!! Jessie har bara 1½ vecka kvar att jobba nu, blir nog ganska skönt med tanke på den magen ;-)
Sicken härlig söndag vi fick, bara njutit! Ikväll är det dags att jobba igen men jag hade tänkt att hinna med en promenad nu på förmiddagen, alltid skönt innan man vilar middag och så!

2 kommentarer:

Frida sa...

Hihi jo det tänkte jag att du var inne ;)
Vilken mysig söndag ni verkar ha haft. Fint med så mycket blommor med! Hitta du på idag då?
Kram gumman

Anki J. sa...

Vilken söndag ni har haft och det syns att ni har haft det både trevligt och skönt.
Jag blir jätte glad om ni vill stanna till här den 6/6 för som det ser ut nu så är inget planerat. Hade varit kul om det nu äntligen skulle kunna bli en träff. Vi kan väl höras lite längre fram om tid o så?
Ha det bäst!
Kram