lördag 8 maj 2010

Extralördag


När jag var på akupunktur sist rekommenderade hon som jag går hos att jag skulle börja äta Gojibär som innehåller mycket antioxidanter, mineraler och vitaminer. Jag äter ganska mycket frukt och helst ekologisk sådan eftersom det är mer näringsämnen och vitaminer i den än i vanlig men det är nog inte fel att fylla på med lite mera vitaminer! Bären har jag tillsammans med min egengjorda musli på fil och de smakar inte så mycket, ungefär som torkade tranbär.
Inatt har jag jobbat och nästa är jag ledig, har semester en natt och tur är väl det eftersom jag jobbat extra nu på mina lediga dagar med att vara instruktör för mina kära jobbarkompisar i Hjärt-lungräddning. Om jag inte hade fått semester inatt hade jag jobbat typ 12 dagar i sträck blandat natt och dag och det är ju lite väl bra.... Har pga ledigheten fått en del gjort idag, passade på att gödsla gräsmattan och fixa lite ute. Ikväll ska vi till Bambu i Bredaryd med Rainer o Tintin och efter det blir det film med mera, Avatar hoppas vi på!

2 kommentarer:

Theos sa...

Jag har ett jätte gott te med Gojibär i du kanske skulle ta och testa det?

Roligt att läsa din blogg så jag har lite koll på vad som händer...

Kram

Theos sa...

Jag har ett jätte gott te med Gojibär i du kanske skulle ta och testa det?

Roligt att läsa din blogg så jag har lite koll på vad som händer...

Kram