söndag 23 maj 2010

Pärlan


Vi har bara haft husvagnen sedan i fredags och bara kört lite drygt 3 mil med den men jag tror att jag är kär redan. Det är inte världens finaste och modernaste men den uppfyller de krav som vi under de kommande åren har. Husvagnen representerar annat också, den betyder 2 veckor på Öland i sommar och sen tror jag att det är detta vi behöver nu, ett gemensamt projekt som innebär semester och tid med varandra i lugn och ro. Jag längtar så till nästa helg då vi ska bo i den fredag till söndag :) Idag har jag städat hela husvagnen och börjat plocka in lite grejer, tur att vi har sparat en hel del saker som vi hade dubbelt av när vi flyttade ihop 2004!


Inifrån husvagnen, riktigt tråkiga färger på dynor och gardiner men det ska ändras...

.....jag och mamma var på Smålänningens marknad igår och handlade nya tyger, Det mörkgråa blir till dynorna och det blommiga och vita till gardiner :)

Va grönt det har blivit sista veckan och vilken sommar det har varit i helgen! Alldeles limegrönt ute :) Igår var vi på kalas för min kusins man utanför Herrljunga och vi satt ute tills solen gick ner utan att frysa, välkommen gröna granna sköna sanna sommar!!!!!!!

2 kommentarer:

Anki J. sa...

Er pärla ser ut att vara jätte fin och ännu fina kommer den att bli när ni har rustat den klar med er egen stil ;)
Kram

Elin sa...

Å vad roligt med husvagn... Kommer ju bli så fint när du fixat med tygerna och så! Synd att ni inte kommer på vårt bröllop, den hade ju varit perfekt att bo i då :-) Kram