tisdag 18 maj 2010

Hemmadag


Oj, här var det visst dålig uppdatering, fy skäms! Idag har jag äntligen en hemmadag mitt i veckan. Jobbade ju extra förra veckan med hjärt- och lungräddning så då gick mina lediga dagar efter jobbhelgen bort men det tar jag igen i sommar i och med att jag får 5 veckors semester :) Strax ska vi ut i trädgården och jobba, det finns mycket ogräs kvar som väntar på att få komma upp ur jorden och sen ska jag sätta ner lite gräslök, oregano och några dahlior som jag köpte för ett tag sedan. I eftermiddag ska jag baka bröd, det ekar tomt i frysen av hembakat bröd. Tiden går så himla fort, redan 18 maj och bara 8 veckor kvar att jobba innan det är semester!

2 kommentarer:

Frida sa...

Gott med en hemma dag. Hade jag med velat ha...

hoppas du får en bra dag.
Va ska du baka för gott bröd?
Jag vill med göra lite eget men hittar inga roliga bröd att göra.
Maila gärna över något gott recept :)

Kram kram

Sara sa...

Åhhh, ljuva semester. Fy fasen vad jag längtar dit.
Få tanka energiförrådet som töms så snabbt så snabbt av denna berg-och-dalbana med känslor!

Jag hoppas det är både er och vår tur efter semestern, tycker det räcker med kämpande nu!

KRAM