onsdag 12 maj 2010

Akupunktur del 2


Är precis hemkommen från en andra omgång av akupunktur. Skulle ha gått förra veckan men då var jag förkyld så det hade nog inte varit så bra att gå då. Idag satte hon nålar på lite andra ställen än förra gången, denna gången mer specifikt för att stimulera blodflödet genom äggstockar och livmoder som hon sa. Hon tittade också på min tunga och frågade lite frågor om hur jag mådde och så. Väldigt intressant det här måste jag säga, bara att vänta och se nu om detta fungerar! Kände att jag kunde slappna av bättre idag även om det gick ganska bra förra gången, dock föredrar jag fortfarande att stå på andra sidan av nålarna...Om en stund ska jag åka till jobbet, två nätter ligger nu framför mig och sen får även jag lite helg innan jag går på söndag kväll.

Inga kommentarer: