lördag 10 oktober 2009

Skogen som ger energi


Får nog berömma mig själv och sambon för de semaste veckornas flitighet i skogen, vi har nämligen varit ute minst en timme varje dag i två veckors tid nu, både joggat och promenerat. Vågen har börjat visa något kilo mindre nu också och jag hejar på den så gott jag kan för att den inte ska ticka så långt upp :) Men vilken energi man får av att vara ute i skogen varje dag, innan var vi ute ett par gånger i veckan men nu har vi nog blivit lite beroende. Imorgon (lördag) när jag vaknar och har sovit ska vi ut en långrunda och sen äta kvällsmat, sen är det dags att jobba igen. På söndag blir det agility för mig o Leia (och Enzo och Frida?) och på kvällen ska vi till mina föräldrar :) Ha en himla skön helg ni som är lediga och ni som jobbar också!!

5 kommentarer:

Anna K sa...

Visst är det helt underbart att vara i skogen nu när det är höst. Hög luft och fint väder. Att sedan komma hem och äta god mat är riktigt mysigt. Sköt om er och ha en trevlig helg.

Elin sa...

Mmmm skogen ger energi, vilken underbar bild föresten. Löv it! :)
Bra jobbar med era prommisar och joggisar, det är kanon! Stor kram

Kikki sa...

Visst är det härligt med långa promenader i riktigt skönt höstväder! Är ganska mysigt med höst så länge blåst o regn håller sig borta! Vi älskar att gå en lång runda med hundarna och sen krypa ner i soffan framför en öppen spis, det är härligt med höst!!

Frida sa...

Hej vännen!

Jag skulle kommit upp i söndags men sen råkade vi sova till kl.11.00!!! och sen hade vi lovat morsan att äta så var inte därifrån före 14.30…
Gick det bra där uppe på Agilityn?? Hoppas det
Ska vi ta en promenad i veckan eller vad har du för planer?
Hoppas helgen varit bra annars.
Kram kram till dig gumman!

Linnéa sa...

Åh! Ni är jätteduktiga! Fortsätt att håll i bara!! Skrev ett mail till dig på jobbet i natt, men insåg att du troligen inte skulle kolla mailen efter kl 03 inatt. :) Jag är långledig, vore roligt att komma ner och hälsa på dig i Gnosjö nån gång när det passar! KRAM!