onsdag 7 oktober 2009



Egentligen hade jag tänkt göra ett blogginlägg om Anna Anka & Co I Hollywood men har ingen energi till detta, blir bara så matt av att ens ägna energi åt dem, dessa fruar som lever i en fantasivärld och inte verkar alls lyckliga egentligen... såg en liknande värld från insidan när jag jobbade i Stockholm som barnflicka och jag kan bara säga att det är inte så flott som det verkar! Dagens inlägg får bli om hundutställning istället. Leia o Lady ska ställas ut på "My Dog" i Göteborg den 9 och 10 januari nästa år. Det är en internationell utställning med massa cavalierer :) Letade hundvänligt hotell i Göteborg nu i veckan och ringde till Gothia Towers för att kolla om de tog emot hundar och visst gjorde de det! Underbart!! Jag och Mattias har bott där en gång innan själva och hotellet är verkligen toppen för att inte tala om deras frukost som inte är av denna värld. Hundutställningarna är dagtid och på kvällarna kan man ju hitta på lite annat i storstaden Göteborg, ska bli så mysigt med en liten minisemester!! Ikväll har jag varit hos goa arbetskamraten Ulrika på middag, hon lagade jättegod broccoli-salami-ädelostpaj och sen blev det fruktsallad med medelhavsyoghurt, pinjenötter och honung till efterrätt, är ganska mätt nu! Imorgon blir det som vanligt ut och springa i skogen när Mattias kommer från jobbet och sen lite fix hemma, mycket mer hinns inte med, var tar dagarna vägen?!

4 kommentarer:

Frida sa...

Åh va kul med utställning! Och håller med dig Gothia Towers är sååå bra och frukost och mat med ;)

Lät som du haft en bra dag igår. Sj var jag sååå seg igår så tog det faktiskt lugnt.
Tycker faktiskt att dygnet kunde haft lite fler timmar :) hahha

Ha en bra dag gumman!
KRAM KRAM

Kikki sa...

har varit på my dog en gång med theo, den är jätte stor! När vi var där hade de en freestyle uppvisning super skoj att se!

Anki J. sa...

Åh, så mysigt det låter. Har aldrig själv varit på My Dog-utställningen men vill gärna dit någotn gång. Skulle mer än gärna vilja till Stockholm i december och titta inte ställa...
Kram

Annelie, Ozzy & Tony sa...

Hittade hit av en slump när jag sökte på Gothia Towers:)

Jag funderar också på att ställa min Heeler-pojke den 9 och 10 januari och funderade på om hotellet tog emot hundar!
Jättebra att se att dom gjorde det.

Då är det bara att kolla tåg från Växjö också!

Så tack så mycket för informationen och cavalier-tjejerna var jättefina!!
Lycka till på utställningen!

Hälsningar
Annelie, Ozzy & Tony