måndag 19 oktober 2009

Klassåterträff, julmarknad och annat roligt!



Sista veckan har verkligen varit fullt upp med olika aktiviteter och skogspromenader med familjen däremellan. Allt har varit väldigt roligt och många härliga människor har vi träffat, både de vi träffar ofta och de vi inte sett på 10 år :) I fredags var jag i Åminne på julmarknad med lillasyster, vi mötte upp goa vännen Anna och hennes härliga och busiga barn där. Väldigt mysigt med lite julstämning, speciellt eftersom det faktiskt kom snö på morgonen. I lördags var det klassåterträff från högstadiet och de flesta från vår klass kom, alla var på festhumör och stämningen var på topp! I veckan är det inte mycket planerat, ska mest greja hemma med brödbak och trädgård. Till helgen ska vi på revy och sen ut o äta i Jönköping på fredag och på lördag är vi bjudna på fest i Ulricehamn. Dagarna och veckorna rullar på och jag förstår inte riktigt var tiden tar vägen men jag antar att det är ett tecken på att jag trivs med livet väldigt bra just nu!
Tila, Jennie och Malin
Fredrik, Johan och Niclas
Jonas, Johan och jag.
Busarna i full fart på skogsstigen!

"Kom då Matte"! Tycker Leia :)

Soldyrkarna både inne och ute. Har ni sett förresten att Lady
har lärt sig sitta fint och inte benen åker ut på sidorna
lika mycket som innan? Hon börjar bli stor våran lilltjej :)

2 kommentarer:

Frida sa...

Åh där ser man...då får Enzo hålla sig hemma så det inte blir små söta valpar ;) hihi
Hittade du massa skoj på julmarknaden?? hade varit skoj att åka på det, för det är sååå mysigt att gå och kolla och pilla på alla saker hihi.
Ska försöka hinna upp på söndag... usch har haft fullt upp de sista söndagarna... eller helgerna... :( ska du upp på söndag? jag ska upp om vi itne ska fira pappa som fyller år i veckan.
Annars allt bra idag??
KRAM KRAM gumman!!

Anki J. sa...

Så söta de två sötnosarna är...
Kram