måndag 16 mars 2009

Män som hatar kvinnor


Hade Mattias familj på middag här igår eftermiddag, väldigt trevligt och roligt var det. Efter middagen skulle Mattias och hans bror ner till Simons och skruva bil på kvällen och jag tänkte väl att kvällen blir lagom rolig, ensam framför tv:n med Leia. Då erbjöd Emelie mig att följa med henne och hennes mamma på bio på hammargården, närmare bestämt "Män som hatar kvinnor" och jag ångrar verkligen inte att jag tackade ja. En otroligt stark film, man blir både förbannad, ledsen, glad och lättad och ni som inte har sett den, gå och se den!! Kunde inte riktigt släppa filmen när jag var hemma vid 22-tiden så jag och älsklingen pratade en lång stund och kurade ihop oss i soffan med lite smörgås och chokladmjölk, väldigt mysigt :-) I helgen har jag också jobbat 2 nätter och i lördags firade vi min far som fyllt år med god mat och tårta i Gynnås. I veckan som kommer händer det inte speciellt mycket utan tänkte mest bara njuta av att det ska bli vårvärme med många promenader i skogen tillsammans med lilla stollen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket trevlig biokväll! :)

Anonym sa...

Jag vill oxå se den..... ;)