måndag 9 mars 2009

Längtan efter vår & sommar


Nu när semestern var över för den här gången längtar man ju såklart efter nästa gång man är långledig även om det ska bli roligt att börja jobba inatt igen! Om knappt tre veckor ska jag, Mattias, Markus och Emelie till Malmö en helg, bo på hotell, äta god mat och umgås med mina syskon, ska bli riktigt mysigt! Leia får då bo hos mina föräldrar över helgen, lillasyster Eve ska ta hand om henne. Senare i vår (maj) blir det racingpremiär och sen kommer ju förhoppningsvis en liten valp flytta in hos oss strax därefter. Innan detta blir det en del att göra i trädgården eftersom där just nu bara är jord... så jag hoppas tiden går väldigt fort mellan de roliga händelserna :-) I sommar har jag och Mattias två veckors gemensam semester och vi har bokat en vecka på öland i en liten stuga, den andra veckan är vi nog bara hemma och myser med vovvarna. Sen har jag två veckor själv och det finns lite planer på att öluffa i Grekland med mina syskon, vi får se om det blir så, inget definitivt bestämt ännu. Nu ska jag laga lite lunch till sambon min, sen blir det att sova en stund och efter det simningen :-) Ha en himla bra måndag!

Inga kommentarer: