tisdag 3 mars 2009

Här har vi det härligt




Vilken helt underbar dag vi har haft på fjället! Strålande solsken och nollgradigt, vindstilla i dalen och lite blåsigt på fjället. Mattias var dessutom så mycket piggare idag och orkade åka ordentligt så nu har vi kollat in backarna här i Klövsjö. Imorgon blir det Storhogna-backarna och på torsdag Vemdalsskalet (andra delar av Vemdalen). Igår var jag på Storhogna Spa på helkroppspeeling och ansiktsbehandling, helt underbart skönt var det och jag kände mig så otroligt ompysslad och avslappnad. Det bästa är att jag ska dit på torsdag igen, på helkroppsmassage :-) Bjuder såklart på lite bilder från dagen, både från backen och snöbus med Leia i en meter snö.
I huset till höger bor vi i en liten lägenhet, backen går
precis bakom huset!
Leia var husvakt medan Matte och Husse åkte slalom

Passade på att vila en stund också så det finns energi
för bus senare.....
När de kom hem blev det snöbus som jag älskar!
Kom nu Matte & Husse, nu ska vi hem och äta!
Haha, lurade, jag ville bara mysa lite :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad mysigt nu har det! Och så skoj Leia har det i snön hon ser verkligen ut att trivas!!

Anonym sa...

Vilka jätte härliga bilder! Förstår att ni alla har det skönt och trivs. Hundarna här är jätte avis på Leia som får busa i all snön ;)
Skönt att Mattias har kryat på sig!
Kram på Er