tisdag 3 februari 2009

Skugghunden


Kan en hund bli kär i sin matte? Jag tror att det är så med Leia just nu. Hon håller på att bli könsmogen och följer mig överallt jag går och ska sitta där jag sitter. Dessutom tar hon tag kring mitt ena ben och trycker sig mot det. Trodde bara det var hanhundar som gjorde sådant men där hade man fel! Ska strax iväg och jobba, kväll istället för natt blev det idag för det fattades folk då. Ganska skönt att gå in en kväll eller dag ibland faktiskt och få lite mer av det sociala med sina arbetskamrater! Helgen som jag jobbade var tuff med både det ena och andra, därför har det varit så skönt att vara ledig ett par dagar nu och fått njuta ute i solen och skogen med min lilla skugghund :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hundar är roliga dom! Lite mysigt att hon förföljer dig, frånsett juckandet då kanske ;) Massa kramar!